sobota, 23 listopada 2013

Kiedyś a nawet bardzo dawno temu myślałam o tym, żeby założyć blog, w mojej głowie zbierało się multum pomysłów,tematów jakie będę podejmowała z innymi mamusiami, stylizacje jakie będzie prezentowała na sobie moja 7-miesieczna dziś córeczka a teraz ? dziś kiedy już postanowiłam założyć blog brakuje mi tego wszystkiego co było kiedy zamierzałam go stworzyć ... dziwne .

Nasz blog nie będzie typowo o modzie,kosmetykach,fotografi ... wiec o czym ?
o ! Wszystkim i o Niczym bo przecież takie jest nasze zycie nie sądzicie ?
Nigdy nie wiadomo co nam wpadnie do głowy i co przysłowiowa ślina przyniesie na język, z czym lub z kim się spotkamy ... Będę wam pokazywała wszystko i pisała o wszystkim,będę nosiła ze soba skrawek papieru i ołówka, żeby móc zapisać co mi wpadnie do głowy gdy np. będe stala w kolejce po mielone :) będę również polecała wam firmy różnych rzeczy ciuszków,butów kurtek - dla nas jak i dla naszych pociech,które moim zdaniem warto zareklamować z tego względu, że są naprawdę dobre a nie dlatego, że dostałam je za darmo i muszę koniecznie polecić :)

1 komentarz: