wtorek, 26 listopada 2013

Wehikuł czasu i drewniaki


Czy wasze maluszki też tak chetnie pomagają sobie gryzakami jak Moje Maleństwo ? Bo My np . bardzo lubimy marchewke zimną, a najbardziej klocki drewniane :) dzisiaj wyszedł nam aż drugi zębolek w związku z czym Ja mama i nieżona chodzę jak  zombie ...
Siedziałam dzisiaj w parku i myślałam jak to kiedys było kiedy My byłyśmy małe, małe mamy jakie rzeczy robilismy wspólnie z naszymi mamkami i przypomniała mi się najtańszka aczkolwiek pracowita zabawa,która na pewno ucieszy nie jednego maluszka MASA SOLNA :) już planuje,żeby na weekend kupić farby i porobić kilka aniołków bądź innych rzeczy,które mają związek ze Świętami . :)





kożuszek - cool club (smyk )
bluzka - cool club (smyk )
jeansy - h&m
butki - cool club ( smyk )

2 komentarze:

  1. słodziutka :*
    A masa solna niezła zabawa jak dasz rade odciśnij Laluni rączkę ;)

    OdpowiedzUsuń