środa, 11 grudnia 2013

Czas ucieka

Przygotowania do Świąt już was złapały ? Jakie potrawy zagoszczą na waszych stołach ? Czy będzie ich 12 ? Jakie prezenty podarujecie swoim mężom,niemężom, rodzicą itd. ? U nas przygotowania stoją w kolejce :) potraw na pewno nie będzie 12 ale na pewno nie będzie też ich 5 ... nie uznaje tego, żeby narobić się po pachy podać pod nos a potem grzecznie zapytać czy smakowało i posprzątać, nie,nie,nie nic z tych rzeczy :) każdy przyniesie coś od siebie i wtedy będzie wspólna wigilia ! sklepy nie będą zamkniete do stycznia a jedzenie po co ma się zmarnować ? każdy robi bóg wie ile a potem nie ma komu jeść bo prawda jest taka, że najemy się barszczem z uszkami,bigosem i rybą i nie zmieścimy 12 potraw w ciągu paru godz . :)
Prezenty będą ale nie full wypas jak zawsze na spokojnie po malym upominku dla każdego bo równiez nie uznaje sytuacji zastaw się a postaw się i tego, że miesiac przed zbieram grosz do grosza ... nie wariujmy . Ja to bym sobie po prostu wyjechała gdzies w ciepłe kraje zajadając ananasa :) niestety mnie juz tak swieta nie zachwycaja jak dawniej również snieg sam w sobie jest inny na ktory wy tak bardzo czekacie - Ja nie bo widok butów odbarwionych dzięki soli,brudnych ulic od spalin samochodów i tej ciapy mam już po dziurki w nosie . :)








 pierdoly - pepco
swetr - zara

1 komentarz:

  1. został mi tylko prezent dla taty wszystkie inne juz gotowe a co do potraw to my tak samo robimy tylko tyle ile jesteśmy w stanie zjeść w 4 osoby :) i tez na 100% nie będzie 12 potraw ..

    OdpowiedzUsuń