piątek, 29 listopada 2013

Cos czego jeszcze o mnie nie wiecie

Cześć i czołem, mam na imię Larisa i niedawno skończyłam 7 miesiecy - ojej właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że zaraz będe miała ich 8 hm ... jak ten czas szybko leci :) i pomyśleć, że jeszcze niedawno nie było mnie na świecie a rodzice czekali z niecierpliwością na Moje "przyjście" :)

Mając 6 miesiecy nauczyłam się raczkować po mimo tego, że nie potrafiłam jeszcze siadać :) powywracałam wszystko do góry nogami :)
pierw byłam glizda teraz raczkiem i dodatkowo staje oraz siadam :) i mam 2 zabki .
Jestem strasznie uzależniona od swojej Mamy poszłabym za nią wszedzie - i tak też czynię,gdzie Mama tam i Ja, nie powiem za Tatą też jestem ale Mama to Mama sami rozumiecie :) zapewnie poźniej to wszystko się zmienie, Tata bedzie mnie rozpieszczał a Mama bedzie tą,która będzie twierdziła,ze czegoś nie można więc będę biegać za Tatą bo jak to tak ? że niby mi nie można tego czy tamtego ? :)
Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do swego grona blogerek drogie kolezanki i mamusie :)

Caluje Was mocno i ściskam . L


1 komentarz: