poniedziałek, 9 grudnia 2013

Mala podpowiedź dla Brodatego

Zbliżają się Święta wiec każda/y z Nas chce dla bliskich nam osób coś wyjątkowego, żeby cieszyło twarz i było trafione tak wiec dziś przedstawiam wam nasz małe marzenia,które i tak powoli same będziemy uzupełniać :) - tylko i wylącznie jeżeli mikołaj nie trafi do naszej listy :)

Mam nadzieje, że Was troszkę zainspirowałam . :) hm ... możecie pomysleć, że zwariowałam ale jak ma ktoś maleństwu zamiar kupić kolejną zabawkę bądź ciuszek to naprawdę lepiej wydać pieniądze raz a dobrze bo zabawka pójdzie w kąt gdzieś w sterte innych a poniżej wymienione rzeczy będą długo cieszyć nasze oko :)
Znajdziecie TU
Znajdziecie TU
oczywiście kołderka i lala tez będą super,bądź króliczka pod spodem :)
Znajdziecie TU .
znajdziecie TU .

3 komentarze:

  1. Ja moim dzieciakom kupuję klocki z Lego Duplo, są trwałe i nie nudzą się tak szybko, wystarczy mieć wyobraźnię :) ale ten wózek jest na prawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mala ma klocki swietne bo gumowe duplo moze jak bedzie starsza a chlopaki sie uciesza bo sama uwielbialam lego :) wózek ? sama chce taki :)

      Usuń
    2. No mój najmłodszy ma 1,5 roku więc lego duplo się sprawdzą w 100% :)

      Usuń